in ,

Masa macam ni biasanya korang mesti dah mula rasa lapar..

Masa macam ni biasanya korang mesti dah mula rasa lapar..

Masuk tengah hari, nak tunggu waktu makan lagi sejam dua tu lagilah..
Bila dapat makan je, masa tu lah yang jadinya selera tak terkawal.

Nak makan macam-macam, banyak pulak tu.
Jadi, dengan ‘snacking’lah kita akan rasa terisi dan nafsu makan tu kembali terkawal.

Wajib snek untuk #KurusDariRumah. Yang ini pun snek sihat.

#newyearnewyou #newyearnewmeryg
#masterlatifcom #lifestylevlogger #youtubesuperstar
#casbos

What do you think?

0 points
Upvote Downvote

Total votes: 0

Upvotes: 0

Upvotes percentage: 0.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

Comments

comments

Ada Yang Suka Makan Ini

Sediakan Makanan Sihat Lebih Mudah